Presbyterschool (Veteranenschool)
Elly, Gems, Bart en Moby hebben gereageerd op mijn opmerking over een Presbyterschool. Met mij erbij voldoende om een Comité d’Initiative op te richten. Lees de discussie op de draad “na roc nu ook oa po aan het dumpen” geïnitieerd door Mos. Zijn er nog meer BON-leden die misschien dat idee verder zouden willen uitwerken?
Seger Weehuizen
