Reactie voorzitter van de rekentoetswijzercommissie op Wilbrinks blog
Victor Schmidt, voorzitter van de rekentoetswijzercommissie, heeft gereageerd op Ben Wilbrink’s blog
www.beteronderwijsnederland.nl/node/7756
over de rekentoetsproblematiek. In de bijlage kunt u zijn reactie lezen zoals deze ook naar
OC&W is gestuurd. Wij stellen het op prijs dat we deze reactie met toestemming van SLO
op het BON-forum mogen overnemen.
Natuurlijk zijn we geinteresseerd in uw inhoudelijke reacties. OC&W leest ongetwijfeld mee.
Redactie BON-forum.
