Aleid Truijens in de Volkskrant: leraren, meld je aan bij BON
Aleid Truijens reageert in de Volkskrant op het opiniestuk van Anneke Wijma eerder in die krant (zie ook de reacties op ons forum).
Leraren, steun dat plan van Manja Smits luid en publiekelijk, ook op school. Meld je aan bij de BON, of bij de nieuwe vakbond LIA, die beide het belang van goed onderwijs verdedigen. Dóe iets, behalve jammeren als een geslagen hond
