
Leo Prick steunt BON
Vandaag in NRC een stukje van Leo Prick waarin hij reageert op het verhaal van Ria Bronneman van het SCP dat leraren niet moeten zeuren, maar zich moeten organiseren.
Prick: dat doen ze al: bij BON!
Vandaag in NRC een stukje van Leo Prick waarin hij reageert op het verhaal van Ria Bronneman van het SCP dat leraren niet moeten zeuren, maar zich moeten organiseren.
Prick: dat doen ze al: bij BON!
Beste blogredacteur, Ik stuurde gisteren mijn blog in over de loodgieter die niet loodgieten kan. Hinke maakte me er op opmerkzaam dat men niet op deze blog kan reageren. Hoe dat euvel is ontstaan, weet ik niet. Hoe ik het kan herstellen, ook niet. Ik heb zelf al een tijdje rondgezocht op de site, maar zie geen knop om de reageer-optie aan of uit te zetten. Omdat ik ook geen link of e-mailadres naar de webmaster vind, stuur ik mijn verzoek maar langs deze weg. Kunt u de reageer-optie bij mijn recente blog aanzetten? Dank! Met groet, Michel Couzijn (p.s.
Het helpdeskboek bij Editie 9, deel 3, pagina 74, opgave 2b. Een zogenaamde 0 gedeeld door 0 limiet. De uitleg impliceert dat 0 gedeeld door 0 limieten als uitkomst altijd 1 hebben. Sterker nog, er staat in feite uitgelegd, zie de bijlage, dat
…………… ongeveer 0 gedeeld door ongeveer 0 is gelijk aan 1.
Nou, dat is nog eens wat anders dan die 2/3=0,66 in de kennisbasis voor de PABO.
www.fisme.science.uu.nl/wiki/index.php/Kennisbasis_rekenen-wiskunde_lerarenopleiding_basisonderwijs Het Wikiteam verzorgt de wiki-pagina's over reken-wiskundeonderwijs Dolly van Eerde – FI – de rol van taal in rekenen-wiskunde Sylvia Eerhart – FI […]
Ik heb Henk van der Kooij onlangs weer gewezen op wat we hem vorig jaar al uitlegden. Het gevangen blijven zitten in de manier waarop […]
Hoeveel argumenten zijn er nog nodig? Hoe APS de leraar misleidt. In de Wiskunde E-brief lezen we: Dit was geen rekentoets! (reactie) ………………. […]
“Geert Wilders en Berlusconi krijgen in ieder geval nog voldoende onderbuikers achter zich (helaas) maar jouw clubje lijkt nog steeds beperkt, hoewel gelet op de […]
Couzijn schreef elders op dit forum: “Het invoeren van een bepaalde ideologie – het sovjetcommunisme, het liberale marktdenken, het Nieuwe Leren, het Realistisch Rekenen – […]
Dit is het begin van een verhandeling over de bekende stelling. Achtergrond: www.beteronderwijsnederland.nl/content/leer-de-stelling-van-pythagoras-met-het-handelingsmodel-van-mieke In een filmpje van een van de pedagogische centra leren we dat […]
Beste vuilnisman, kunnen deze zakken ook mee? Wie de laatste Wiskunde E-brief gelezen heeft of op Leraar24 het filmpje over de vraag of 1/4 + […]
Copyright & kopiëren; 2025|WordPress thema door MH Themes