BON-ledenvergadering en -symposium 7 maart

IVA_450x200_sparrendaal.jpg

BON organiseert op zaterdag 7 maart aanstaande haar jaarlijkse onderwijssymposium, voorafgegaan door de agemene ledenvergadering. Zoals altijd is de toegang tot het symposium (in de middag) gratis, zowel voor leden als niet-leden. Wel vragen we u zich te registreren. Binnenkort zetten we hiervoor op deze website een registratieformulier open.

Net als vorig jaar heeft IVA Driebergen aangeboden als gastheer te willen optreden. Natuurlijk maken we van dit aanbod dankbaar gebruik. IVA Driebergen wordt jaar na jaar gekozen tot de beste kleine/middelgrote hogeschool en laat dus telkens opnieuw zien hoe het ook kan. Dat past natuurlijk perfect in het thema van dit symposium: “Zo kan het ook!”

Over de inhoud kunnen we nog niet veel loslaten. Als tip van de sluier willen we wel al vast Aafke Romeijn aankondigen. In onderwijsland is zij bekend geworden door haar artikel over de universitaire lerarenopleiding Nederlands in Nijmegen (Vrij Nederland), maar ze heeft veel meer noten op haar zang.

Kortom: houd of maak uw agenda vrij voor zaterdag 7 maart en vertel het door aan geïnteresseerden. Volg deze website voor meer informatie.

Hopelijk tot 7 maart!