Beter Onderwijs Nederland
  • Over de vereniging
    • Over BON
    • Bestuur
    • Meldpunt Intimidatie
    • Comité van Aanbeveling
    • Vrienden van BON
    • Verenigingsstukken
      • Jaarverslagen en stukken ALV’s
      • Symposia
      • Manifest
      • Deltaplan
    • BON in de media
    • ANBI-status
    • Veelgestelde vragen
      • Afkortingen en begrippen
    • Wat kan ik doen?
      • Bureaucratiemeter
      • Onderwijsnetwerk
    • Privacyverklaring
  • Nieuws
    • Recente bijdragen
    • curriculum.nu
    • financiering
    • lerarenregister
    • passend onderwijs
    • verengelsing
    • Onderwijscoöperatie
  • Columns
  • Blogs
  • Nieuwsbrief BON
  • Vakwerk
  • Word lid
  • Video
    • Onderwijspodcasts

Ingezonden brief in het Brabants Dagblad

1 december 2007 classica 0

Lees deze hilarische ingezonden brief in het Brabants Dagblad, over de lerarensalarissen. Ofschoon het onderwerp treurig is, werd ik er uitermate jolig van.

Vorige

Een echte autist zou nooit havo of vwo kunnen doen.

Volgende

‘Eey, nog wat beleefd @ sgoowl?’

handhaving wet

  • Geen afbeelding

    NIEUWS: BON schrijft minister, Inspectie, NVAO en universiteiten aan wegens schending van de wet door verengelsing

    27 oktober 2022 0

Advies

  • Advies voor de Tweede Kamer: Overheid, herneem grip op ons onderwijs!

    21 december 2022 0

Laatste nieuws

  • Explosieve stijging zzp’ers onderwijs
  • Werkdruk, geen professionele uitdaging en management, motieven om het onderwijs te verlaten.
  • Beeldverslag van het symposium ‘Onderwijs op Orde’.
  • Armoede en onderwijs
  • Hoger onderwijs aanjager maatschappelijke verschillen

Twitter

Tweets by @BestuurBon

Categorieën

  • blogs
  • columns
  • nieuws
    • basisonderwijs
    • boeken
    • boekrecensie
    • curriculum.nu
    • financiering
    • lerarenregister
    • mbo
    • Onderwijscoöperatie
    • passend onderwijs
    • Symposium 2019
    • universiteit
    • verengelsing
    • Voor de Ommekeer
    • voortgezet onderwijs
    • Youtube
    • Zorg voor Onderwijs
  • Nieuwsbrieven
  • Onderwijs in Beeld
  • Onderwijspodcasts
  • Symposium 2020
  • Symposium 2021

Archieven

Meta

  • Registreren
  • Login
  • Berichten feed
  • Reacties feed
  • WordPress.org

Copyright & kopiëren; 2025|WordPress thema door MH Themes